دموکراسی حرف نیست یک فرهنگ است باید آنرا شناخت پذیرفت وبه آن عمل کرد. آنان که با کلماتی درشت و پر طنین از دموکراسی سخن میگویند ولی در جزئی ترین کارها دمادم دموکراسی را زیر پا میگذارند دروغ میگویند

۱۳۹۴ آذر ۵, پنجشنبه

حرفهای درست و دوربینی ستایش انگیز رئیس جمهور مقاومت !. . اسماعیل وفا یغمائی



رئیس جمهور مقاومت! در روزهای اخیر مثل روزهای قبل و حتما روزهای آینده،فعالیتهای بسیار در مورد مسائل مختلف داشته است و با فراست و هوشیاری کامل یک رئیس جمهور مقاومت همه چیزها را در نظر داشته و در رابطه با مسائل مختلف موضعگیری کرده است.

رئیس جمهور مقاومت! در باره خشونت علیه زنان در بنیاد گرائی،فراخواندن تمام مسلمانان جهان علیه تروریسم،منافع مسلمانان دموکرات،بردن پرونده رژیم به شورای امنیت،فراخواندن مسلمانان جهان به محکوم کردن جنایات پاریس.تسلیت به مردم فرانسه،درود به هموطنان آذری و خیلی چیزهای دیگر صحبت کرده است و تمام اتفاقات را زیر نظر داشته و در مورد آنها نظر داده است و رهنمودهای عالی ارائه فرموده است .

رئیس جمهور مقاومت با لباس و هیئتی بسیار بسیارغبطه بر انگیز و با آرامش کامل و لبخندی که نشان میدهد روحیه ای محکم و پولادین دارد و از جنایات خامنه ای پلید علیه ساکنان لیبرتی نه تنها روحیه اش را از دست نداده بلکه  به حول و قوه الهی! ومنش انقلابی!استوارتر شده است و حتی اگر آخوندهای شریر و جنایتکار ده بار دیگر هم دست به این اعمال بزنند و در زیر رگبار موشک ساکنان لیبرتی را تکه پاره کنند او نه روحیه و نه لبخند شادابش را از دست نخواهد داد و همواره خود را مثل همیشه!در کنار جگر گوشه هایش در لیبرتی احساس خواهد کرد و پیامهای پولادین در ایستادگی خواهد داد البته حرفهای  درست و حسابی زده است.
ریتم سخنرانیهای رئیس جمهور مقاومت مثل همیشه البته یکنواخت و تکراری ولی حرفهای رئیس جمهور مقاومت درست و حسابی است و هرکس هم که در این مورد شک دارد مورد این شک قرار میگیرد که یااطلاعاتی است و با رژیم آخوندهای جنایتکار بده و بستانی دارد یا دچار فساد اخلاق است و پرونده اش باید رو شودیا ماماچه است یا شاعر مزبله نشین، کارد تیز کن اطلاعات ،و یا حد اقل اگر پدر بزرگش بعنوان مترجم! از پیروان قوم لوط نبوده ! بدون شک   پالان مادر بزرگش مقداری کج بوده و سر و گوشش  می جنبیده است  ودور از چشم پدر بزرگ اهل خیرات و مبرات  و راه انداختن کار نیازمندان و محتاجان و رقص رهائی بوده است که پرونده اش با پالان مربوطه بعنوان سند موجود است ودر صورت لزوم توسط  مقاومت افشا خواهد شد.

بنده امیدوارم تمام مسلمانان جهان، و هموطنان آذری وحتی غیر آذری و همه کسانی که در چار سوی جهان مورد نظر رئیس جمهور مقاومت هستند البته صدایش را بشنوند و به رهنمودهای عالی و کم نظیر و درخشان و داهیانه رئیس جمهور مقاومت توجه کافی بکنند ، ولی میخواهم تاکید کنم در کنار اینها ،و هیاهوی مسلمانان جهان و رهنمودها و توضیحات و سایر چیزها کمپ لیبرتی فراموش نشود.
من امیدوارم رئیس جمهور مقاومت! یک فراخوان جهانی (در کنار این همه فراخوان و در فشانی در مورد حقوق بین الملل ورهنمود و تاکید برای مسلمانان جهان و نگرانی برای آذریها وفراخوان مقاومت ایران به پذیرش پناهجویانی که از جهنم رژیم آخوندی گریخته اند سایر چیزها....) برای لیبرتی در دستور کار قرار گیرد و انسانهای کند ذهن و خرفت وعقب افتاده ای مثل من هم بالاخره بفهمند بانوی والامقام  و جدا بی نظیرحواسش به قضیه لیبرتی هم هست و در کنار فراخوان برای نجات زندانیان سیاسی ملاها، فراخوانی هم برای نجات اسیران لیبرتی داده است. 

من تردید ندارم اگراز طرف البته رئیس جمهور مقاومت چنین فراخوانی داده شود
 من مطمئن میشوم رئیس جمهور مقاومت فقط دور دستها ، کل مسلمانان عالم،آذریها، زندانیان زندانهای ملایان جلاد، مردم فرانسه، شورای امنیت، و ..... را نمی بیند  و مطلقا نمی خواهد با این چیزها ماجرای لیبرتی فراموش شود بلکه رئیس جمهور مقاومت درست در مقابل و چند متری تریبون و زیر دماغ مبارکش رنج و درد و قتل و کشتار ساکنان لیبرتی را هم میبیند و به آنها توجه میکند و فراخوان میدهد در اینصورت من اطمینان دارم روی فیلم سخنرانی ایشان با نام(  طرح ما براي آينده، يك ايران بدون اعدام است- «روز جهاني عليه اعدام»كنفرانس در پاريس)بعنوان تنها مقاومت کل ملت هشتاد میلیونی ایران پس از یکماه مثلابجای صد و بیست و شش کلیک  روی سمبل مطلق! تنها مقاومت مطلق! مملکت هشتاد میلیونی ایران، میلیونها کلیک میشد و ما خیالمان راحت میشد که این تنها مقاومت مورد قبول خیلیهاست.
برای رئیس جمهور بی نظیر و پر کار وتلاش مقاومت ایران! آرزوی موفقیت میکنم و توجه خوانندگان ذیعلاقه را به مطالعه برخی از افاضات رئیس جمهورمقاومت درروزهای اخیر و لینکهای زیر جلب میکنم.در این لینکها و در سایتهای چند دهگانه مقاومت و رئیس جمهور مقاومت اگر مطالبی برای جابجائی اسیران لیبرتی یافتید حتما مرا مطلع کنید ممنون میشوم.برای رئیس جمهور مقاومت سلامت و موفقیت آرزو میکنم و امیدوارم رئیس جمهور مقاومت به انچه که اشاره شد توجه بکند با درود به رئیس جمهور مقاومت.
اسماعیل وفا یغمائی
26 نوامبر 2015میلادی
 ---------------------------------------------------------








  مریم رجوی به هموطنان بپاخاستة آذری درود فرستاد
 فراخوان مقاومت ایران به پذیرش پناهجویانی که از جهنم رژیم آخوندی گریخته اند

۱ نظر:

ناشناس گفت...

جميله يكه سوار
اين فحش نيست حرف بد هم نيست يك ارزوست دردو بلاى من وملت أسير ايران واسيران ليبرتى بخوره تو سر رئيس جمهور مقاومت ورهبر عقيدتى