دموکراسی حرف نیست یک فرهنگ است باید آنرا شناخت پذیرفت وبه آن عمل کرد. آنان که با کلماتی درشت و پر طنین از دموکراسی سخن میگویند ولی در جزئی ترین کارها دمادم دموکراسی را زیر پا میگذارند دروغ میگویند

۱۳۹۴ مرداد ۲۷, سه‌شنبه

یا مظهر العجائب یا مرتضی علی .... اسماعیل وفا یغمائی

سایت «وزین و محترم آفتابکاران» بار دیگر نوشته ای از زندانی سیاسی ارژنگ داودی منتشر نموده است که در این لینک میتوانید بخوانیدارژنگ داودی: (خانواده به منزله کوچک‌ترین واحد اجتماعی - بخش ۱ از2 ) 
عکس محتشمی هم ضمیمه شده که دیدنی است القصه:
در این که اقای ارژنگ داودی زندانی سیاسی و انسان مبارز محترمی است شکی نیست اما یک مساله واقعا مرا مقداری گیج کرده که امیدوارم مسئولین سایت و بالاترها به آن توجهی بفرمایند.
سئوال این است:
این چه رژیمی است که سی سال است دارد در زندانهایش بخصوص رجائی شهر پوست میکند و شلاق میزند وپدر در میاورد و صدها گزارش از جنایاتش منتشر شده اما یک زندانی سیاسی مثل اقای داوودی میتواند در بیست و چهار مرداد نامه بنویسد و هتک خامنه ای و رژیمش را پتک کند وبلافاصله نامه اش در رسانه ها منتشر شود و آب از آب تکان نخورد.
 خدا بیامرزد اعلیحضرت فقید را!در زندانهای مرحوم مغفور شاه نورالله مرقده! که در دیکتاتوری انگشت کوچک رهبرکنونی نبود  بجز سلام به عمه و خاله و خبر سلامتی نوشتن چیز دیگری مجاز نبود و بنده بخاطر عدم رعایت نوشتن تاریخ هجری بر شاهنشاهی (که در آن ایام سال 55 اجباری بود) و سرسختی در این رابطه دو سیلی از افسر خوشچهره و با ادب بند یک یعنی سروان فرهمند نوش جان کردم ( و حالا به این نتیجه رسیده ام که حق با او بوده!! و تاریخ شاهشاهی اقلا مال خودمان بوده) شگفتا که در این رژیم از این خبرها نیست و سیستمی که سعیدی سیرجانی را بخاطر انتقاداتش میکشد و مجید شریف را بخاطر هیچ به دیار باقی میفرستد وسعید امامی را با واجبی خلاص میکند و به پسر رفسنجانی اجازه نمیدهد بلافاصله ارتباط با خانواده داشته باشد و یک وبلاگ نویس را بخاطر نوشتن یک مطلب ساده میکشد  وداد اپوزیسیون انقلابی! ازجنایات و تجاوز و قتل وغارت و نیز فشارهای آن روی ساکنان لیبرتی به آسمان هفتم بلکه بیشتر بلند است در این رابطه چنان سعه صدری دارد نشان میدهد که برق سه فاز از نقاط مختلف کشورهای دموکراتیک از شدت حسد میپرد.
حضرات
اگر خبری شده است و اسلام دموکراتیک سرانجام حتی خودش را به سید علی تحمیل کرده! لطفا خبر بدهید تا ما هم بدانیم! ولی اگر چنانکه از تیتر مقاله بر میاید قصد این است که بعد توی سر خانواده ها زده شود . شعار 
فامیل الدنگ ما
تکرار شودحواستان باشد هم جان آقای داوودی را  که در چنگال جلادان اسیر است بخطر نیاندازید و هم رژیم رادموکراتیک نکنید که همین نامه را آخوندها میتوانند ببرند در سازمانهای حقوق بشری نشان بدهند و بگویند بفرمائید  بگفته اپوزیسیون ما ما اینیم !در پایان یکبار دیگر نامه آقای داوودی را بخوانید تا مشخص شود چرا حیرت کرده ام و زمزمه بفرمائید یا مظهر العجائب یا مرتضی علی ...
18 اوت 2015 

۲ نظر:

ناشناس گفت...


dost


وقتی که رجوی پ کا کا را متحد اصلی‌ سپاه پاسداران در منطقه میداند
بدون توجه به درگیرهای کردهای حامی پ کا کا هر هفته با سپاه پاسداران در مزهای کردستان
حال بیشتر از این دروغگویها انتظاری نیست
مدتی است که از کردها اعدام میشود و خبری از اعدام طرفداران مجاهد نیست
رجوی به هر قیمتی که شده به اعدام ماسوری وارژنگ داودی دراین شرایط نیاز دارد۰

حميد ع گفت...

سال هاست هيچ مجاهدی در ايران اعدام نشده به ليست شهدا از اشرف و ليبرتی در عراق اضافه ميشده. اگر قبول داريد که اعتبار رجوی به غير از تبليغات به شهيد نياز دارد. و زندانيان مجاهد در ايران در اين سالها هيچ سودی برای رجوی نداشتن اين نامه نگاری و خاطره نويسی جديد زندانی ها چيزی جز تحريک رژيم به کشتار نيست. هر چه اين زندانی ها نوشتن پيشترش را قبلاً ديگران که در دست رژيم نيستن نوشتن و در آينده هم مينويسن و نيازنبود اينها بنويسن. به نظر من اينها ناشی از نياز شديد رجوی به خون تازه هست.